NOK (kr)
(NO)
  • Nederlands
  • English (US)
  • Deutsch
  • Vlaams
  • Svenska
  • Français
  • Español
  • Italiano
  • Dansk
  • Norsk
  • English (UK)
  • Suomi
  • Português
  • Polski
  • Deutsch (CH)
  • Deutsch (AT)
    • Kundebedømmelser 8.5 / 10
  • Nettbasert bilutleie siden 2005
Legg inn by- eller flyplasskode
Ingen resultater funnet
Skriv inn by, flyplass eller jernbanestasjon
Ingen resultater funnet
  • 00:00
  • 00:30
  • 01:00
  • 01:30
  • 02:00
  • 02:30
  • 03:00
  • 03:30
  • 04:00
  • 04:30
  • 05:00
  • 05:30
  • 06:00
  • 06:30
  • 07:00
  • 07:30
  • 08:00
  • 08:30
  • 09:00
  • 09:30
  • 10:00
  • 10:30
  • 11:00
  • 11:30
  • 12:00
  • 12:30
  • 13:00
  • 13:30
  • 14:00
  • 14:30
  • 15:00
  • 15:30
  • 16:00
  • 16:30
  • 17:00
  • 17:30
  • 18:00
  • 18:30
  • 19:00
  • 19:30
  • 20:00
  • 20:30
  • 21:00
  • 21:30
  • 22:00
  • 22:30
  • 23:00
  • 23:30
  • 00:00
  • 00:30
  • 01:00
  • 01:30
  • 02:00
  • 02:30
  • 03:00
  • 03:30
  • 04:00
  • 04:30
  • 05:00
  • 05:30
  • 06:00
  • 06:30
  • 07:00
  • 07:30
  • 08:00
  • 08:30
  • 09:00
  • 09:30
  • 10:00
  • 10:30
  • 11:00
  • 11:30
  • 12:00
  • 12:30
  • 13:00
  • 13:30
  • 14:00
  • 14:30
  • 15:00
  • 15:30
  • 16:00
  • 16:30
  • 17:00
  • 17:30
  • 18:00
  • 18:30
  • 19:00
  • 19:30
  • 20:00
  • 20:30
  • 21:00
  • 21:30
  • 22:00
  • 22:30
  • 23:00
  • 23:30
- dager

Hva skjer hvis kredittkortet mitt blir avvist for depositumet?

Hvis kredittkortet ditt av en eller annen grunn ikke ble godkjent, og du derfor ikke fikk en bil eller måtte kjøpe lokal forsikring, kan du dessverre ikke få refusjon. Hvis du imidlertid har oppgitt et gyldig kredittkort med tilstrekkelige midler, og kortet urettmessig ble avvist, kan du åpne et krav hos oss for å søke om refusjon.

I dette tilfellet vil du bli bedt om å fremlegge en offisiell bankbekreftelse på at kredittkortet ditt hadde en tilstrekkelig kredittgrense til å sperre depositumet på utleiedagen, oppfylte de nødvendige vilkårene (i henhold til leiebetingelsene / NO Debit, Electron etc.), var gyldig på uthentingsdagen og tilhører deg.

Det anbefales også på det sterkeste å kontakte oss via telefon direkte via nummeret på vouchernummeret ditt og i bekreftelsesmailen din når det oppstår problemer i utleiedisken.

  1. Hjem
  2. Hva skjer hvis kredittkortet mitt blir avvist for depositumet?