NOK (kr) (NO)
  • Nederlands
  • English (US)
  • Deutsch
  • Vlaams
  • Svenska
  • Français
  • Español
  • Italiano
  • Dansk
  • Norsk
  • English (UK)
  • Suomi
  • Português
  • Polski
  • Deutsch (CH)
  • Deutsch (AT)
    • Kundebedømmelser 8.5 / 10
  • Nettbasert bilutleie siden 2005

Hva skal jeg gjøre hvis utleiefirmaet ikke har noen bil tilgjengelig?

Det gode er at dette sjelden skjer. Skulle det likevel skje, og den bestilte bilen ikke er tilgjengelig, skal du få en høyere bilklasse uten ekstra kostnad. Hvis en høyere klasse heller ikke er tilgjengelig, kan du godta eller avslå en lavere bilklasse. Hvis det skulle oppstå problemer, anbefaler vi at du kontakter oss. Telefonnummeret finner du på leiekupongen din.

  1. Hjem
  2. Hva skal jeg gjøre hvis utleiefirmaet ikke har noen bil tilgjengelig?