NOK (kr) (NO)
  • Nederlands
  • English (US)
  • Deutsch
  • Vlaams
  • Svenska
  • Français
  • Español
  • Italiano
  • Dansk
  • Norsk
  • English (UK)
  • Suomi
  • Português
  • Polski
  • Deutsch (CH)
  • Deutsch (AT)
    • Kundebedømmelser 8.5 / 10
  • Nettbasert bilutleie siden 2005

Hva kan jeg gjøre med urettferdige skadekrav på depositumet mitt?

Hvis du fortsatt er på utleiekontoret, kan du insistere på en felles inspeksjon av bilen. Hvis du tok bilder av bilen da du hentet den, kan du be den ansatte på utleiekontoret om å sammenligne den nåværende bilens tilstand med disse. Hvis det viser seg at skaden var der allerede før, må du få innsjekkingsdokumentet til å bekrefte at det ikke har oppstått nye skader i løpet av leieperioden.

Hvis du har mottatt regningen etter leieperioden, når du allerede er hjemme, kan du be bilutleiefirmaet om å bevise at den angitte skaden ble forårsaket i løpet av leieperioden. I tillegg bør du be om en skadefaktura. Hvis du tok bilder av bilen ved henting og tilbakelevering, bør du ha dem klare til å underbygge dine argumenter.

  1. Hjem
  2. Hva kan jeg gjøre med urettferdige skadekrav på depositumet mitt?