NOK (kr) (NO)
  • Nederlands
  • English (US)
  • Deutsch
  • Vlaams
  • Svenska
  • Français
  • Español
  • Italiano
  • Dansk
  • Norsk
  • English (UK)
  • Suomi
  • Português
  • Polski
  • Deutsch (CH)
  • Deutsch (AT)
    • Kundebedømmelser 8.5 / 10
  • Nettbasert bilutleie siden 2005

Jeg får stadig betalingsfeil når jeg prøver å bestille på nett

Det kan være mange ulike årsaker til en betalingsfeil. Noen vanlige årsaker er for eksempel

- Feil kortinformasjon (feil kortnummer, feil utløpsdato, feil kortnummer, feil utløpsdato)
- Beløpet overstiger beløpsgrensen
- Utenlandsk valuta er ikke akseptert på brukerens kort
- Betalingen ble blokkert av banken som et sikkerhetstiltak
- 3DS-feil (brukeren skrev ikke inn passordet eller SMS-koden eller bekreftet ikke transaksjonen i sin bankapp for å autorisere betalingen)
- 3DS støttes ikke (brukerens bank støtter ikke eller tillater ikke denne typen transaksjoner)
- Kortopplysningene er lagt inn med passordbehandler/lagrede kortopplysninger brukt i nettleser (Vårt tips. Prøv å legge inn kortopplysningene manuelt igjen), prøv å skrive inn kortopplysningene manuelt på nytt)
- Adblocker aktiv. Det kan hende at adblockeren din blokkerer 3D-verifiseringsprosessen på nettstedet vårt.
- Du bruker nettleseren Firefox. Denne kan noen ganger gi problemer under en online betalingsprosess. Prøv en annen nettleser for betaling, for eksempel Chrome.

For noen brukere hjelper det å avinstallere og installere appen på telefonen som brukes til å utføre autentiseringen på nytt. Hvis autentiseringen mislykkes gjentatte ganger, anbefaler vi deg å kontakte banken din for mer informasjon eller å bruke et annet kredittkort.

Hvis du er usikker og trenger hjelp, kan du alltid kontakte vårt dedikerte supportteam via vårt kontaktskjema på nett.

  1. Hjem
  2. Jeg får stadig betalingsfeil når jeg prøver å bestille på nett